بیمارستان قرنطینه شیروان به فعالیت عادی خود برگشت

سرپرست بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: بیمارستان قرنطینه شیروان فعالیت عادی خود را مجدد شروع کرد.

«اسماعیل گریوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با دستور فرماندار شهرستان، این مرکز درمانی با تفکیک قسمت حاد تنفسی از دیگر بخش‌های بستری، ارائه خدمات به بیماران عادی را از سرمی‌گیرد.

 


سرپرست بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان بیان کرد: به دنبال بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان از این بیمارستان و درخواست آنان مبنی بر پذیرش و ارائه خدمات به بیماران عادی در این مرکز درمانی، روند آماده‌سازی زیرساخت های فیزیکی و تجهیزاتی بیمارستان برای تفکیک کامل دو بخش بیمارستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

 


گریوانی خاطرنشان کرد: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مساعدت دیگر واحدها و با هدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از ابتلای آنان به کووید ۱۹، بخش آموزش بیمارستان، آماده سازی و تجهیز شده تا به بیماران اورژانسی با علائم تنفسی اختصاص یابد.  

 


وی عنوان کرد: تمامی بیماران از زمان ورود به بیمارستان در محلی خارج از فضای اورژانس بیمارستان دسته‌بندی و اولویت سنجی شده و بیماران عادی به اورژانس بیمارستان و بیماران حاد تنفسی از مسیری کاملا مجزا در مکانی غیرمرتبط با فضای بستری بیماران غیرتنفسی، که با ظرفیت ۱۰ تخت از دیگر بخش ها جدا شده، هدایت و در فضایی امن و کاملا بهداشتی بستری می شوند.

 


سرپرست بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان تصریح کرد: برای کاهش احتمال سرایت ویروس کرونا، آسانسور مخصوص بیماران مشکوک به کرونا نیز از دیگر آسانسورها جدا شده است.

 


گریوانی ادامه داد: حفظ سلامت مردم و همشهریان عزیز اولویت اصلی همکاران ما در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی است و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


وی گفت: با توجه به قرنطینه شدن بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی،  بیمارستان امام خمینی (ره)، به عنوان بیمارستان قدیمی این شهرستان، در دوران اوج شیوع کرونا، کار پذیرش بیماران عادی و ارائه خدمات به آنها را عهده دار بود که اکنون با درخواست مسئولان شهرستان، روند خدمات دهی در این حوزه به تدریج به وضعیت عادی برمی گردد.  

 


بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان با ۲۲۰ تخت، اردیبهشت سال ۹۶ به بهره برداری رسید.

کد خبر 955532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha