لحظه شناسی، نقطه قوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت‌الاسلام ناصر لحظه شناسی شورا را از نقاط قوت این نهاد انقلابی خواند و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مقاطع حساس با وظیفه شناسی به موقع عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی اظهار کرد: تبیین نظام و انقلاب رسالت اصلی این نهاد انقلابی است که در چهلمین سالگرد تشکیل این نهاد به طور ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

 

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در هماهنگ کردن برنامه های مناسبتی و یوم الله های انقلاب دارد، گفت: نظارت، سیاست‌گذاری، ایجاد هماهنگی، تلاش برای برگزاری باشکوه از اهم وظایف این شوراست.

 

وی به برخی از مناسبت های تاریخی انقلاب همچون راهپیمایی‌های ۲۲بهمن، روز قدس، ۱۳ آبان و مراسم سالروز ارتحال امام اشاره کرد و گفت: اتخاذ تدابیر و سیاست‌های تقویم مناسبت‌های سالانه، سازماندهی برنامه‌ها و مناسبت‌های رسمی و عمومی کشور، برنامه‌ر‌یزی لازم برای تامین مالی اجرای مراسم ها، اعلام مواضع با هماهنگی مراجع ذیربط و ... از جمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات است.

 

به گفته این مقام مسئول، فضاسازی، اقدامات و فعالیت‌های فضای مجازی، حضور در رسانه ملی، استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان به ویژه خبرگزاری‌ها را در ایام کرونا را از جمله برنامه‌ها در وضعیت فعلی برشمرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد:به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع در برنامه ها، تلاش می شود تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این برنامه ها تبیین شود.

کد خبر 955657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha