بخش رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد ایجاد شد

بهاروند گفت: از خرداد ماه امسال بنا بر مصوبه کمیته استانی بیماری کرونا بخش رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد ایجاد شده است.

«امین بهاروند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تا پایان اردیبهشت ماه بیمارستان عشایر خرم آباد تنها مرکز رسیدگی به عنوان بیماران کرونایی شناخته شد بود.

 

مدیردرمان تامین اجتماعی استان لرستان افزود: تا اردیبهشت ماه امسال در سایر بیمارستان ها با تشخیص بیماری کرونا، بیماران برای درمان به بیمارستان عشایر ارجاع داده می شدند.

 

وی ادامه داد: با توجه به سیر افزایشی جدید بیماری کرونا در استان، از اول خرداد ماه براساس تصمیم کمیته استانی بیماری کرونا، بنا شد هر بیمارستانی که با مراجعه بیماران کرونایی مواجه بود، بیمار را بستری کرده و در راستای درمان بیماران تلاش شود.

 

بهاروند ابراز کرد: از خرداد ماه امسال بخش بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد ایجاد شده است و بیمارانی که مراجعه می کنند مورد درمان قرار می گیرند.

 

وی با بیان اینکه تا قبل از خرداد ماه که بیمارستان عشایر تنها مرجع رسیدگی به بیماران کرونایی بود، رسیدگی به بیماران تصادفی به عهده بیمارستان شهید رحیمی و بیمارستان تامین اجتماعی گذاشته شد، خاطرنشان کرد: به رغم ایجاد مرکز رسیدگی بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی همچنان بیماران تصادفی در این بیمارستان مورد پذیرش و درمان قرار می گیرند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان افزود: به رغم تلاش های انجام شده در حوزه درمان بیماران کرونایی همچنان  در تمام جلسات تصمیم گیری در خصوص بیماران کرونایی نامی از تامین اجتماعی برده نمی شود.

 

بهاروند ادامه داد: علاوه بر مراکز تامین اجتماعی، بیمارستان های خصوصی، مطب ها و مراکز بهداشتی و درمانی امروز درگیر مبارزه با بحران کرونا هستند و انتظار می رود در بحث های مربوط به کنترل و مهار بیماری کرونا از تیم درمانی استان نام برده شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه کادر درمانی استان در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند، بیان کرد: این در حالی است که تا امروز تنها از دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه یاد می شود.

 

بهاروند اظهار کرد: بیمارستان تامین اجتماعی در حوزه درمان بیماران کرونایی از بودجه سازمان تامین اجتماعی استفاده می کند و سهمی از بودجه مدیریت بحران کرونا ندارد.

کد خبر 955664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha