برگزاری 13 جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان

چراغعلی گفت: در یک سال گذشته شورای اطلاع رسانی 13 جلسه برگزار کرده و موضوعات خاص اجتماعی در این شورا پیگیری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» عصر امروز (شنبه 11 مرداد) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی با هدف اجرای سیاست های کلان کشور با منظور شفافیت و اطلاع رسانی به موقع در دولت به تصویب رسید و از شهریور سال گذشته سازوکار آن به استان ها ابلاغ شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به ترکیب اعضای شورای اطلاع رسانی ادامه داد: مدیریت افکار عمومی در حوزه سیاست های کلی و راهبردی، سیاست های کلی و تبیین دستاوردهای دولت، تشکیل اتاق فکر، رصد هفتگی اخبار در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و پاسخگویی به شهبات، جریان شناسی و جریان سازی در جهت افکار عمومی در راستای برنامه ریزی و مشارکت ارکان مرتبط استان، ارتقاء سواد رسانه ای نظارت و ارزیابی مستمر با تمامی نهادهای مرتبط در سطح استان مهمترین اهداف و سیاست شورای اطلاع رسانی است.

 

چراغعلی بر لزوم همراهی دستگاه های اجرایی با مصوبات شورای اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: در 12 ماهه گذشته 13 جلسه برگزار شد و همچنین موضوعات خاص اجتماعی نیز جلساتی این شورا برگزار کرد.

 

وی به برنامه ها و پروژه های عمرانی قابل افتتاح اشاره کرد و گفت: آخرین هفته دولت دوازدهم را پیشرو داریم و از طریق شورای اطلاع رسانی این دستاوردها معرفی می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: همراهی خوبی از سوی اصحاب رسانه با شورای اطلاع رسانی رقم خورد و این امر باعث شد که در زمستان 98 در پی افزایش نرخ بنزین کمترین مشکلات امنیتی را در استان شاهد باشیم.

 

کد خبر 955743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha