دشمن به دنبال بدبین کردن جوانان به انقلاب در بستر فضای مجازی است

سردار کرمی گفت: دشمن با استفاده از بستر فضای مجازی می‌خواهد جوانان ما را به نظام و انقلاب بدبین بکند ولی هرگز موفق نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه استان زنجان شامگاه شنبه در جلسه کنگره سه هزار شهید استان در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: کمیته‌های کنگره سه هزار شهید استان، تشکیل شده است.

 

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به تعیین وظایف هر یک از کمیته ها گفت: جلسات مربوط به هریک از کمیته ها به صورت منظم در حال تشکیل است.

 

وی از اجرای طرح «هر پایگاه یک شهید»توسط سپاه در این کنگره خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸۱ هزار برگ سند از شهدای استان زنجان توسط پایگاه‌های بسیج، جمع‌آوری شده است.

 

این مقام مسئول به برنامه ریزی جهت چاپ 120 جلد کتاب برای این کنگره اشاره کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار این کتاب ها به زودی چاپ می شود.

 

فرمانده سپاه استان زنجان بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید برگزاری یادواره شهیدان در استان تقویت شود.

 

سردار کرمی به تشکیل ۲۴ کمیته برای برگزاری پاسداشت کنگره شهدا در استان اشاره کرد و گفت: این کنگره فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان است.

 

وی با یادآوری تلاش دشمن برای جنگ نرم و ترویج فرهنگ غربی در بین جوانان اشاره کرد و یادآور شد: باید جوانان به ترفندهای دشمن آگاه شوند.

 

فرمانده سپاه استان زنجان بر ضرورت تبیین اهداف شهدای والا مقام در استان تاکید کرد و گفت: جوانان بایستی با بصیرت افزایی از توطئه های شوم دشمنان آگاه شوند.

 

به گفته کرمی، دشمن با استفاده از بستر فضای مجازی می‌خواهد جوانان ما را به نظام و انقلاب بدبین بکند ولی هرگز موفق نمی‌شود.

 

کد خبر 955855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha