تجدید میثاق خبرنگاران با شهدا/ همایش روز خبرنگار در همدان برگزار نمی شود

حمزه گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به تاکید استاندار و ستاد استانی مقابله با کرونا، مراسم «روز خبرنگار» در همدان برگزار نمی شود.

«مهرداد حمزه » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به منظور رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به تاکید استاندار و ستاد استانی مقابله با کرونا، مراسم «روز خبرنگار» امسال برگزار نخواهد شد.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم «مهدی کاشی» از فعالان رسانه‌ای تاثیرگذار استان که اخیرا به دلیل کرونا فوت کرده و دیگر خبرنگاران فقید به ویژه شهید صارمی اظهار کرد: تلاش شده برخی از برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شود که از آن جمله می‌توان به مسابقه کتابخوانی غدیرخم به صورت آنلاین و وبینار آموزشی اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه «هفته خبرنگار» امسال از ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود و تا عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت بیان کرد: در نخستین روز از هفته خبرنگار عصر امروز (12 مرداد) مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدا و اهداگل و قرائت فاتحه و نیز دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

حمزه ادامه داد:  این برنامه با مشارکت شهرداری همدان  برگزار و از یادمان شهدای گمنام پارک مردم  که تکمیل شده است ، رونمایی خواهد شد.

 

وی گفت: به بهانه «هفته خبرنگار» از تمبر شخصی ۳۰۰ نفر از مدیران مسئول، سرپرستان، خبرنگاران و عکاسان فعال در بخش‌های مختلف رسانه‌ای رونمایی و به آنان اهدا خواهد شد.

کد خبر 955888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha