توزیع ۲۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی و هنری امامزاده  عبد الله ملایر در دهه ولایت

حبیبیان گفت: ۲۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر در دهه ولایت بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر که از  ۹۵ تاسیس شده  و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد تا کنون در حوزه های مختلف اقدامات خوبی را در سطح شهرستان ملایر داشته است.

مدیرکانون فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزههای مختلف افزود: در ایام کرونا این کانون فعالیت های خود را تعطیل نکرده و در فضای مجازی ، توزیع بسته های حمایتی و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی فعالیت ها ادامه داشته است.

 وی با بیان اینکه از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است  تصریح کرد: در این زمینه با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ملایر تاکنون اقدامات خوبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر انجام شده است.

حبیبیان با اشاره به اینکه تاکنون از سوی مدیر کانون برای بیش از یک هزار نفر در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی مشاوره انجام شده گفت: با شیوع کرونا  فعالیت های خوبی را در فضای مجازی  از جمله مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست  و حضور در محله های آسیب پذیر شهر داشتیم.

 وی با بیان اینکه به مناسبت هفته ازدواج  کارگاه مشاوره رایگان با  موضوع  خانواده و  آسیب های اجتماعی در پارک سیفیه ملایر توسط کانون فرهنگی و هنری امامزاده عبد الله برگزار شد گفت: در این مشاوره ها  بیشتر بحث  ازدواج و خانواده و آسیب های اجتماعیمورد توجه و استقبال  قرار گرفت.

 وی اضافه کرد: در این کارگاه‌ها به سوالات مراجعان پاسخ داده شد و چند مراجعه کننده با مشاوره پیشگیری از اعتیاد  به یکی از کمپ های ترک اعتیاد ملایر معرفی شدند.

 حبیبیان در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درراستای کمک های مومنانه گفت: در این راستا این کانون طی چند مرحله توزیع بسته های معیشتی بین خانوادهای نیازمند شناسایی شده داشته است.

وی با بیان اینکه این کمک ها در قالب بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف از جمله ایام ماه رمضان، دهه کرامت و هر کدام از بسته ها بین یکصد تا دویست هزار تومان بوده افزود: هزینه تهیه این بسته ها از سوی خیران و مدیریت کانون تقبل شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایر از تهیه و توزیع 20 بسته معیشتی همزمان با دهه ولایت بین خانواد های نیازمند خبر داد و گفت:در نظر دارم که با سرکشی به بیست خانواده بی بضاعت توزیع  بسته های حمایتی ، پوشاک، کیف و کفش ،مواد شوینده  و تنقلات  برای کودکان را  در روز عید غدیر داشته باشیم.

 

 

کد خبر 955958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha