ضرورت توجه به اقتصاد بوم گردی ها در گلستان

قندهاری گفت: انتظار داریم ستاد کرونا به اقتصاد بوم گردی ها توجه داشته باشند و بوم گردی ها بتوانند با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر قندهاری» صبح امروز(یکشنبه 12 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط بهداشتی برخی از شهرستان ها، اعلام کردند که اقامتگاه های بوم گردی در این شهرستان ها تعطیل شوند.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: با شیوع کرونا اقامتگاه های بوم گردی آسیب جدی دیدند و اگر با 30 تا 50 درصد ظرفیت هم فعالیت داشته باشند با مشکل رو به رو خواهند بود.

 

قندهاری افزود: انتظار داریم ستاد کرونا به اقتصاد بوم گردی ها اهتمام داشته باشد و بوم گردی ها بتوانند با 50 درصد ظرفیت فعالیت کنند.

 

وی گفت: بحث خودرویی در محور ناهارخوران تعطیل شده است و بوم گردی ها و اقامتگاه ها در این مسیر قرار دارد و باید شرایطی فراهم شود که مسافرانی که در این اماکن رزرو داشتند، بتوانند اقامت داشته باشند.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان یادآور شد: مسئولان امر اعلام کردند اقامتگاه های بوم گردی در برخی شهرستان ها تعطیل شود که درخواست داریم ستاد مقابله با کرونا این مهم را تصویب نکند.

 

 

کد خبر 956052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha