توصیه رهبرمعظم انقلاب محک ولایتمداری خادمان دستگاه سیدالشهداء است

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اینکه برپایی آئین های مذهبی در قالب تابعیت از امر ولی در مکتب ولایت برگزار می شود گفت: توصیه رهبرمعظم انقلاب محک ولایتمداری خادمان دستگاه سیدالشهداء است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولائی برحق» با تبریک فرارسیدن ایام الله عید غدیر خم گفت: تبعیت از ستاد ملی مبارزه با کرونا در جریان ویژه برنامه های مذهبی رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی البرز است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز افزود: ولایت مداری خادمان و مداحان دستگاه حضرت امام حسین(ع) در جریان تبعیت از امر رهبری در خصوص تصمیم ستاد ملی مبارزه به کرونا یکی از نکاتی است که از مکتب ولایت آموخته اند.

وی با اشاره به اینکه توصیه رهبرمعظم انقلاب محک ولایتمداری خادمان دستگاه سیدالشهداء است توضیح داد: یکی از خواسته ها و مطالبات در خصوص ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام مواضع معین و مشخص از برپایی برنامه ها است که مورد اخیر برپایی دعای عرفه بسیاری را سردرگم کرد و این مهم خود یک ضعف مدیریتی تلقی می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز مطرح کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام محرم و صفر، برپایی مراسم ها و آئین های عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا متناسب با قوانین و دستورات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا است.

کد خبر 956126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha