انجام آزمایش های رایگان «آنتی بادی» کرونا در مسجد «وست بری» انگلیس

مسجد و مرکز اسلامی در «وست بری» انگلیس میزبان آزمایش های رایگان «آنتی بادی» (سرولوژی) کرونا برای شهروندان این شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thewestburytimes»،مرکز اسلامی در «وست بری» انگلیس میزبان آزمایش های رایگان «آنتی بادی» (سرولوژی) کرونا برای شهروندان این شهر خواهد بود.

 

مسجد «وست بری» با همکاری «اندرو ام کومو» فرماندار این شهر اقدام به برنامه ریزی برای انجام این کار به منظور کمک به شهروندان کرده است.

 

آزمایش سرولوژی حضور آنتی بادی ها یا پروتئین هایی که در پاسخ به عفونت ها در بدن ساخته می شوند را بررسی می کند.

 

آنتی بادی ها در خون افرادی که بعد از ابتلا به عفونت مورد آزمایش قرار می گیرند،شناسایی می شوند و تلاش بدن برای مبارزه با یک عفونت خاص را نشان می دهند.

 

آزمایش های آنتی بادی از 3 آگوست (دوشنبه 13 مرداد) تا 7 آگوست (جمعه 17 مرداد) از ساعت 10 صبح تا 6 عصر در مرکز اسلامی وست بری انجام می شود.

 

ممکن است آزمایش آنتی بادی برخی از افراد مثبت اعلام شود اما آنها نشانه های بیماری کرونا را نداشته باشند و این به معنای آن است که این افراد در حال حاضر دچار عفونت نیستند اما ممکن است قبلا عفونت هایی در بدن آنها وجود داشته است.

 

این افراد می توانند به فعالیت های عادی خود ادامه دهند اما باید اقداماتی برای حفظ سلامت خود و دیگران انجام دهند.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی مسجد «وست بری» آمده است: این آزمایش ها رایگان هستند و ما آنها را برای محافظت از دیگران و جلوگیری از بیمار شدن افراد جامعه انجام می دهیم.

 

متولیان مسجد وست بری همه افراد را تشویق به مشارکت در طرح آزمایش رایگان آنتی بادی کرونا کرده اند.

کد خبر 956391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha