رسانه ها در امید آفرینی و نشاط بخشی جامعه نقش بسزایی دارند

احسانی گفت: کار فرهنگی و رسانه‌ای نوعی جهاد و ایثار به شمار می‌رود و رسانه ها در امید آفرینی و نشاط بخشی جامعه نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «احمدرضا احسانی » در نخستین روز از هفته خبرنگار و در تجدید میثاق خبرنگاران با آرمان‌های شهدا در آرامگاه شهدای گمنام پارک مردم همدان گفت: از زحماتی که خبرنگاران در عرصه فرهنگ و رسانه استان متحمل شدند، قدردانی می‌کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به رسالت خبرنگاران در عصر کنونی اشاره کرد و افزود: کار فرهنگی و رسانه‌ای نوعی جهاد و ایثار به شمار می‌رود به طوری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اصحاب رسانه در کنار دیگر فعالان عرصه فرهنگ و هنر در حال خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب هستند.

 

وی  به مجاهدت خبرنگاران در ایام کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام شیوع بیماری کرونا نیز اصحاب رسانه در کنار مدافعان سلامت تلاش می کنند اخبار این حوزه را در اختیار عموم مردم جهت آگاهی بخشی قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در امیدآفرینی و نشاط‌ بخشی در شرایط کنونی جامعه نقش مهمی دارند، گفت:  رسانه ها هم در تزریق امید به جامعه نقش پررنگی دارد. 

 

وی ادامه داد: اگر مطلبی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود امید بخش باشد و سابقه ذهنی مخاطب هم به آن اجازه بدهد که پیام رسانه را باور کند طبعاً امید و خوش بینی در جامعه گسترش می یابد و با ترسیم آینده‌ای روشن برای مخاطبان، اعتماد به نفس و انگیزه لازم برای تلاش در راستای دستیابی به اهداف  ایجاد می شود.

 

 

کد خبر 956405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha