«سه شنبه های تکریم» طرح تاثیرگذاری است

حاجی آبادی گفت: سه شنبه های تکریم طرح تاثیرگذاری است که توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می شود.

«رضا حاجی آبادی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره سه شنبه های تکریم گفت:بنیاد شهید و امور ایثارگران از هر گونه تکریمی که برای خانواده شهدا باشد استقبال می کند. این تکریم ها می تواند توسط هر بخش دولتی یا مردم نهاد صورت گیرد.

 

مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود:اولین جلسه سه شنبه های تکریم هم توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفت. ما برای حمایت از این طرح اعلام آمادگی می کنیم و اگر برای این دیدارها هماهنگی با بنیاد شهید صورت گیرد اطلاعات بهتر از خانواده های معظم شهدا داده می شود. برای نمونه ممکن است در همان دیدار بتوانند با استفاده از اطلاعاتی که بنیاد شهید می دهد از چند ایثارگر دیگر که در همان جوار هستند دیدار کنند.

 

وی ادامه داد:انقلاب ما از مساجد شروع شده است و ادامه آن نیز با مساجد است، ائمه جماعات می توانند نقش خوبی در این سه شنبه های تکریم داشته باشند.

 

حاجی آبادی گفت: امیدوارم تمام روزهای هفته، هفته ی تکریم باشد و محدوده زمانی نداشته باشد.

 

وی با بیان اینکه سه شنبه های تکریم تاثیر گذار است گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم سه شنبه های تکریم بازه زمانی دارد و تاثیری خود را خواهد گذاشت. اجرای این طرح ها باعث می شود تا فعالان حوزه های دیگر هم به فکر فرو روند  و این طرح ها را افزایش و ترویج دهند.

 

 مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نباید یک روز خاص برای تکریم گذاشته شود بهتر است تمام روزها، روز تکریم باشد. به هر حال این کار خیلی خوبی است که از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می شود.

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران همزمان با شروع دهه کرامت «طرح ملی سه شنبه های تکریم»را برای اجرا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز می نماید.

 

این طرح به عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان می باشد که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و با لحاظ اقتضائات محلی با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت محترم مسجد اجرا می شود.

کد خبر 956412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha