دفتر نمایندگی بنیاد غدیر در شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی می‌شود

اسماعیل‌پور گفت: دفتر نمایندگی بنیاد غدیر در شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی و مسئولیت اداره آن به ائمه جماعت هر شهرستان واگذار می‌شود.

«علی اسماعیل‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر از سال‌های قبل در مرکز کشور و سپس در مراکز استان‌ها راه‌اندازی شد و به شهرستان‌ها گسترش می‌یابد.

 

مدیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در گیلان با بیان اینکه بنا داریم با توجه به پیش رو بودن عید غدیرخم، در همه شهرستان‌ها دفتر بنیاد غدیر را راه‌اندازی کنیم افزود: هدف از راه‌اندازی این دفتر تبیین واقعه غدیر خم و خطبه پیامبر(ص) در روز غدیر خم برای مردم و نسل‌های جوان است.

 

وی با بیان اینکه امام جمعه هر شهرستان و بخش به‌عنوان رییس بنیاد غدیر آن شهرستان محسوب می‌شود گفت: اهمیت غدیرخم بسیار مهم است و غدیر فرهنگ چگونه زیستن است که باید آن را یاد بگیریم.

 

اسماعیل‌پور با تاکید بر لزوم انتقال پیام غدیر به جامعه و به خصوص نسل جوان تصریح کرد: بدون تردید انتقال پیام غدیر از نسلی به نسلی دیگر و از فردی به فرد دیگر تا روز قیامت تکلیف همه امت اسلام است.

 

قائم مقام بنیاد بین‌المللی غدیر در گیلان با بیان اینکه مدیران فرهنگی شهرستان‌ها باید نماینده‌ای در بنیاد غدیر شهرستان و استان داشته باشند خاطرنشان کرد: اين دفاتر با هماهنگي  و همکاري  امامان جمعه و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي گسترش فرهنگ و پيام غدير و ولايت در جامعه تلاش مي‌کنند.

 

کد خبر 956523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha