بیش از ۳۲۰۰ خانواده در کشور تحت پوشش  بنیاد نیکوکاری دست های مهربان هستند

خیرخواه از تاسیس مدرسه اوتیسم در کشور خبر داد و گفت: بیش از سه هزار و۲۰۰ خانواده تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست های مهربان کشور قراردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا خیرخواه» امروز(دوشنبه،۱۶ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهارکرد: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمانه خویش هستند.


مدیر شعبه بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گیلان با بیان اینکه این بنیاد بیش از سه هزار و۲۰۰ خانواده و زنان سرپرست خانوار را در کشور عهده‌دار است گفت: ۱۵ هزار نفر تحت پوشش این بنیاد در کشور قرار دارد.


خیرخواه اذعان کرد: با تلاش و کوشش این بنیاد ۸۰۰ خانواده از این مجموعه خودکفا شده و از وضعیت مددجویی خارج شدند.


وی ادامه داد: ۲۱۸ دانشجو توسط این بنیاد حمایت مالی می‌شوند و همچنین به بیش از ۶۰۰ نوعروس نیازمند، جهیزیه کامل اهدا شد.


مدیر شعبه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان گیلان افزود : "سین امسال سلامتی ‌" نخستین پویش در سال جاری بود که با شیوع بیماری کرونا ویروس، اقلام بهداشتی در قالب این پویش به نیازمندان اهدا شد.


وی اضافه کرد: در شعبه گیلان طی این پویش هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی به خانواده‌‌های کم‌برخوردار اهدا شد.


خیرخواه به پویش کرونان در بحران کرونا ویروس اشاره و خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌ها براثر این بیماری بیکار شدند که با راه‌اندازی این پویش اقلام بهداشتی و بسته‌های بهداشتی به خانواده‌های تحت پوشش این بنیاد اهدا شد و همچنین این بسته نیز به خانواده‌های کم‌بضاعتی که تحت پوشش این بنیاد قرار نداشتند، نیز اهدا شد.


مدیر شعبه بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گیلان با بیان اینکه این بنیاد باهدف تجهیز بزرگ‌ترین مدرسه اوتیسم خاورمیانه تحت عنوان «صدای اوتیسم» از اول مرداد آغاز شد گفت: از آنجایی که آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم درکشور مغفول مانده است این بنیاد بر آن شد تا این خلا را جبران کنند.


وی ادامه داد: این بنیاد با ساخت بزرگترین و تخصصی‌ترین مدرسه اوتیسم کشور در اصفهان گام بزرگی در این راه برداشته است.


خیرخواه خاطرنشان کرد: این مدرسه به مراحل پایانی رسیده و تجهیز آن نیازمند کمک‌های خیرین است.


مدیر شعبه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان گیلان به احرای کمپین مداد نارنجی توسط این بنیاد پرداخت و تصریح کرد: این کمپین به مانند سال های گذشته برگزار می‌شود و در این طرح پک لوازم التحریر به دانش آموزان محروم سراسر کشور اهدا می شود.


وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰۰۰ پک تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد که ارزش ریالی آن ۴۷۹ میلیون و ۶۰۶ هزار تومان بود.

کد خبر 956561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha