۱۸۰ بسته گوشت نذری میان خانواده های آسیب دیده از «کرونا» در جهرم توزیع شد

ترابفرد از توزیع ۱۸۰ بسته گوشت نذری میان خانواده های آسیب دیده از «کرونا» به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک مناسبت عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» از ابتدای اپیدمی «کرونا» و همزمان با فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در این مسیر قدم نهاد و منشأ خدمات گسترده ای برای افراد کم بضاعت و نیازمند جامعه شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری در راستای تحقق فرمایش رهبری انقلاب در چند مرحله به اجرای طرح «مواسات و همدلی» پرداخت و در این زمینه بسته های معیشتی شامل اقلام و مواد غذایی ویژه خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از «کرونا» را تهیه و توزیع کرد.

وی با قدردانی از زحمات خیران در تامین هزینه های خرید اقلام غذایی، عنوان کرد: این طرح در مراحل بعدی با تهیه بسته های بهداشتی ادامه پیدا کرد و در این زمینه نیز اعضای کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» خدمات و فعالیت های عدیده ای در سایر زمینه ها از جمله گندزدایی معابر و خیابان های مجاور مسجد انجام دادند.

ترابفرد با اشاره به تداوم کمک و حمایت از خانواده های نیازمند در این کانون فرهنگی و هنری، اظهار کرد: در جریان این فعالیت ها و به منظور حمایت از خانواده های آسیب دیده از «کرونا»، همزمان با عید سعید قربان اقدام به ذبح دام و توزیع گوشت میان این خانواده ها کردیم.

وی با اشاره به اینکه در این طرح سه رأس گوسفند قربانی شد، عنوان کرد: این طرح به نیت سلامتی امام زمان (عج) و برچیده شدن بیماری از چهره جامعه و شهرمان انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 90 میلیون ریال هزینه شد.

ترابفرد در پایان اذعان کرد: همچنین تعداد 180 بسته گوشت نذری تهیه و میان خانواده نیازمند و آسیب دیده از «کرونا» توزیع شد.

کد خبر 956580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha