بانک ها مراقبت کنند تا اعطای تسهیلات به مطالبات معوق ختم نشود

حجت الاسلام محمدی لائینی نقش بانک ها را در رشد و توسعه اقتصادی کشور و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تعیین کننده دانست وگفت: باید دراعطای تسهیلات دقت کافی به عمل آید، تا مطالبات معوق به وجود نیاید که به اقتصاد کشورضربه بزند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(13مرداد) در دیدار«خانعلی رشیدی» مدیر شعب بانک ملی استان مازندران با بیان اینکه جهش تولید نیازمند به دو گزینه جهش عزم و اراده و جهش اقدام است، گفت:آنچه که مسئولین و مدیران استانی باید بدان توجه کنند خدمت به مردم و تلاش برای رفع دغدغه معیشتی آنها است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران نقش بانک ها را در رشد و توسعه اقتصادی کشور و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تعیین کننده دانست واظهار کرد: باید دراعطای تسهیلات دقت کافی به عمل آید، در غیر این صورت مطالبات معوق به وجود خواهد آمد که این موضوع به اقتصاد کشورضربه می زند .

 

وی با بیان اینکه برای هر یک از صندلی مدیران کشور خون شهیدانی به زمین ریخته شده است، افزود: اگر مدیران به این امر توجه داشته باشند بیش از پیش نسبت به کارهای خود دقت بیشتر خواهند کرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تشکر از اقدامات انجام شده در امور شعب بانک ملی استان خواستار همراهی بانک ها نسبت به معوقات و مطالبات وام ها برای اقشار ضعیف مردم و احقاق حق از افرادی که وام های کلانی از بانک ها مطالبه کرده و معوقات آن را پرداخت نکرده اند شد.

 

«خانعلی رشیدی» در این دیدار خلاصه ای از عملکرد و مشکلات اداره متبوع را به اطلاع نماینده مقام معظم رهبری در استان رساند.

کد خبر 956637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha