مسابقه پیامکی «بر کرانه غدیر خم» برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسابقه پیامکی از خطبه غدیریه با عنوان «بر کرانه غدیر خم» به مناسبت دهه ولایت و امامت برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه پیامکی از خطبه غدیریه با عنوان «بر کرانه غدیر خم» به مناسبت دهه ولایت و امامت برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند زیباترین و تاثیرگذارترین جمله خود از خطبه غدیریه را به صورت پیام کوتاه برای مشارکت در این مسابقه ارسال کنند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: علاقمندان می توانند پیامک خود را در 20 تا 120 کاراکتر به شماره پیامک 10008940451 ارسال کنند.

 

سقاء افزود: این مسابقه با مشارکت معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شرایط سنی برای حضور در این مسابقه آزاد است اما مسابقه به صورت استانی برای شهروندان استان اردبیل طراحی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: علاقمندان متن پیامک خود را تا تاریخ 20 مرداد ماه ارسال کنند.

 

سقاء تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های فرهنگی دهه ولایت و امامت در کانون های مساجد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 956924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha