امسال ۲۲۰ هزار متر پیاده روسازی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان اجرا شده است

کاظمی با بیان اینکه سال گذشته ۳۳ تقاطع ایمن سازی و مناسب سازی شد و امسال نیز ۶۲ تقاطع و گذرگاه را ایمن سازی و مناسب سازی خواهیم کرد، گفت:امسال بالغ بر ۲۲۰ هزار مترمربع پیاده روسازی با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز (۱۴ مرداد) در مراسم افتتاح پروژه بازگشایی بولوار سجادیه و بولوار رضویه ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت اظهار کرد: بازگشایی بولوار سجادیه به طول ۴۰۰ متر شاید زیاد نباشد اما مطابق برسی های انجام شده، نقش بسیار زیادی در تسهیل دسترسی محدوده الهیه به بولوار آزادی خواهد داشت و یکی از شریان های اصلی محور دسترسی از بولوار آزادی خواهد بود.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این که تکمیل بولوار رضویه نیز حجم ترافیک بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی را کاهش خواهد داد، افزود: بولوار رضویه به طول ۸۰۰ متر و عرض ۳۵ متر در دولاین رفت و برگشت و با هزینه چهار میلیارد تومان اجرا شده است.

 

وی با تقدیر از حمایت های شهردار و شورای شهر مشهد از اجرای پروژه های عمرانی بیان کرد: امسال برای منطقه ۱۲ در کنار اجرای پروژه تقاطع چند سطحی آزادگان ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در نظر گرفته شده است.

 

کاظمی خاطرنشان کرد: ظرف چند ماه آینده نیز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح مجیدیه به بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی در این منطقه آغاز خواهد شد همچنین مطالعات مربوط به چپ گرد بولوار آزادی در مسیر مشهد به قوچان به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در حال انجام است که امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه را امسال آغاز کنیم.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به این که در کنار حجم فعالیت های عمرانی مدیریت شهری نگاه ویژه ای به فعالیت های دیگر داشته است، تصریح کرد: بر این اساس امسال بالغ بر ۲۲۰ هزار مترمربع پیاده روسازی با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر اجرا شده است.

 

کاظمی گفت: یکی از مشکلات اساسی ما مرتبط با رفت و آمد عابران پیاده در تقاطع ها و معابر پرتردد است، لذا بر همین اساس سال گذشته ۳۳ تقاطع ایمن سازی و مناسب سازی شد و امسال نیز ۶۲ تقاطع و گذرگاه را ایمن سازی و مناسب سازی خواهیم کرد که نقش بسیاری بر کاهش تصادفات خواهد داشت.

 

وی به احداث پروژه کندراه بزرگراه آزادی و تعریض پل بتنی کال زرکش در منطقه ۱۰ نیز اشاره و ادامه داد: پروژه احداث کندراه بزرگراه آزادی و تعریض پل بتنی کال زرکش و ساماندهی ورودی روستای باغون آباد که در این منطقه اجرا شد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این پروژه به طول هزار و ۴۵۰ متر و عرض متر۱۰، حدفاصل آزادی ۱۳۳ تا ۱۴۱، اجرا شده است.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این که برای اجرای این پروژه بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد:برای تعریض پل بتنی کال زرکش اقداماتی از جمله آرماتور بندی، قالب بندی و بتن ریزی انجام شده است.

 

 

کد خبر 957030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha