دشمن در تلاش برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه ظلم‌های بسیاری در حق نظام اسلامی شده و دشمن در تلاش برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: پاسداشت‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین راهکار برای جلوگیری از تحریف‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» ظهر امروز (سه‌شنبه 14مرداد) در دیدار  با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات  یک هیأت اندیشه‌ورز برای ارائه راهکار به مناسبت بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکیل دهد چرا که پاسداشت‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین راهکار برای جلوگیری از تحریف‌ها است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در شرایط گرانی کنونی بسیاری از دستاورد‌های نظام اسلامی فراموش شدند افزود: فراموشی دستاورد‌های نظام اسلامی مصداق تحریفی است که رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر به آن اشاره کردند؛ دشمن در حال تلاش برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه ظلم‌ها و جفا‌های بسیاری در حق نظام اسلامی شده است اضافه کرد: این روز‌ها به مقایسه با دوران پهلوی پرداخته می‌شود، تبلیغات بسیار سوئی در فضای مجازی علیه نظام اسلامی صورت می‌گیرد و در عین حال به بزرگنمایی دوران شاه پرداخته می‌شود در حالی که دستاوردهای دوران پهلوی با انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه کار و تلاس شبانه‌روزی موفقیت را در همه حال به‌دنبال خواهد داشت تصریح کرد: در هر برهه زمانی چه پیش و چه پس از انقلاب اگر تلاش شود، می‌توان ستاورد‌های بسیاری حاصل کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود نتیجه سوءمدیریت‌ها است یاد آور شد: جلوگیری از قاچاق، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، راهگشای مشکلات کنونی است، پیش از انقلاب شرکت های بسیار اندکی وجود داشت اما امروزه و در خوزستان، شرکت‌های مختلفی به فعالیت می‌پردازند.

 

کد خبر 957040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha