تولید باکیفیت، پشتیبان خوبی برای صادرات است

ایزدی گفت: هموار کردن مسیر صادرات منجر به جهش تولید می شود و تولید باکیفیت، پشتیبان خوبی برای صادرات است و می تواند موجب افزایش درآمدهای ارزی کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ایزدی»، عصر امروز (سه شنبه 14 مرداد) در دومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان فارس در سال 99 گفت: اقدامات لازم برای صادرات 12 هزار تُن شمش آلومینیوم از فارس انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: برای اینکه در حوزه صادرات موفق تر عمل کنیم باید ارتقای کیفیت کالاهای صادراتی را مورد توجه قرار دهیم.

وی اضافه کرد: پایش و ارزیابی مستمر فضای کسب و کار صادراتی،  چاره اندیشی برای مشکلات موجود، استفاده از ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی، جلوگیری از خام ‌فروشی و صادرات کالاهای با ارزش افزوده بیشتر، توسعه بازارهای صادراتی و تنوع‌ بخشی به کالاهای صادراتی باید در امر صادرات مورد توجه اصولی قرار بگیرد.

ایزدی با تاکید بر ضرورت معرفی كالای به مصرف كنندگان خارجی بیان کرد: مصرف کننده خارجی باید با کالای ایرانی آشنا شود و فارس محصولات و ظرفیت های متعددی در حوزه صادرات دارد که با معرفی اصولی، مشتریان خاص خود را خواهد داشت.

وی ادامه داد: لازم است تا در سال جاری تمام توان خود را برای تقویت و ارتقای صادرات در استان به کار بگیریم و خوشبختانه رشد سه برابری صادرات استان از سال 92 تا پایان سال گذشته، نشان از ظرفیت ها و امکان رشد مطلوبی است که در این حوزه داریم.

ایزدی تاکید کرد: هموار کردن مسیر صادرات منجر به جهش تولید می شود و تولید باکیفیت، پشتیبان خوبی برای صادرات است و می تواند موجب افزایش درآمدهای ارزی کشور شود.

کد خبر 957101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha