توزیع بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی و هنری عاشقان مهدی ملایر در دهه ولایت

جابری گفت: طی دهه امامت و ولایت توسط کانون فرهنگی و هنری عاشقان مهدی ملایر ۳۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند ملایرتوزیع می شود.

«احمد علی جابری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر حدود 20 سال است که در شهر ملایر ملایر دارد و در این مدت اقدمات خوبی را در حوزه‌های مختلف داشته است.

مدیر کانون فرهنگی  و هنری عاشقان مهدی  ملایر  با اشاره به اینکه  در حال حاضر بیش از یکصد و 50 نفر عضو فعال این کانون هستند افزود: این کانون در ایام مختلف سال  برنامه‌های مختلف مناسبتی ،.فرهنگی،مذهبی و..  را برگزار می‌کند که در ایام کرونا این برنامه ها بیشتر در راستای خدمات رسانی و کمکهای مومنانه به نیازمندان بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشقان مهدی  ملایر با بیان اینکه این کانون  با توجه به شیوع کرونا بر اساس وظیفه در کنار سایر نهادها و گروه‌های جهادی فعالیت‌های خوبی را داشته گفت: از ابتدای شیوع کرونا  طی چند مرحله  کمک های بهداشتی و بسته های حمایتی به همت تعدادی از اعضای کانون، خیران و مردم  از سوی این کانون بین نیازمندان توزیع شده است.

جابری  از توزیع بسته های معیشتی بین خانودهای نیازمند در دهه  ولایت به همت این کانون خبر داد و گفت: بیش از 30خانواده از این بسته های معیشتی بهره مند می شوند.

وی  با بیان اینکه  این بسته ها شامل اقلام مختلف گوشت، برنج حبوبات، مرغ ، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و... است افزود: این بسته های  حمایتی با کمک خیران و نیکوکاران و اعضای کانون تهیه شده و هزینه  هر کدام بالغ بر 200 هزار تومان برای هر بسته است.

جابری ضمن تقدیر از خیران و نیکوکاران در این امر خداپسندانه گفت: علاوه براین  حدود دو میلیون تومان  به صورت نقدی جمع آوری شده و به خانواده های نیازمند شناسایی شده توسط کانون در عید غدیر اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کانون همه ساله در ایام ماه محرم و صفر برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی را در صدر کار خود داشته یادآور شد: امسال نیز  با توجه به ووضعیت کرونا با رعایت  پروتوکل های بهداشتی و بنا به دستور العمل ها  برنامه های خوبی را برای  ماه محرم و صفر  پیش بینی کرده ایم که امیدواریم بتوانیم این برنامه ها را به خوبی اجرایی کنیم.

کد خبر 957227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha