تولیدات نساجی بروجرد افزایش می یابد

عبدالهی تقویت تولید را مهم ترین بستر تقویت اشتغال دانست و گفت: با راه اندازی خطوط جدید در نساجی بروجرد، تولیدات این واحد تولیدی افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسد عبدالهی» امروز(15 مرداد) در در مراسم افتتاح ۲ خط جدید در نساجی بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تحقق جهش تولید بستر تقویت اشتغال وبهبود وضعیت اقتصادی مردم است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به راه اندازی خطوط جدید در واحدهای در نساجی بروجرد، افزود: راه اندازی واحدهای رنگرزی و ریسندگی نساجی بروجرد بستر افزایش تولید و تقویت بستر های اشتغال در این شهرستان است.

 

عبدالهی با بیان اینکه تقویت تولید بستر تقویت صادرات است، بیان کرد: نساجی بروجرد در عرصه تولید و صادرات موفق عمل کرده است.

 

وی همچنین با اشاره به نقش واحد های تولیدی در حوزه اشتغال، گفت: هم اکنون بیش از یک هزار نیرو در نساجی بروجرد مشغول کار هستند.

 

عبدالهی با اشاره به اهمیت افزایش تولید در این واحد تولیدی، بیان کرد: با به روز شدن تجهیزات این واحد تولیدی بستر افزایش تولید و تولید مازاد بر نیاز کشور فراهم شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با پی گیری های به عمل آمده در آینده تولیدات این واحد تولیدی افزایش قابل توجهی خواهد داشت و علاوه بر نیاز کشور، نیاز برخی کشورها را هم تامین خواهد کرد.

 

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری لرستان در ادامه نساجی بروجرد را از واحد های تولیدی موفق استان خواند و اظهار کرد: به رغم برخی محدودیت ها، تاکنون حمایت های خوبی از نساجی بروجرد برای رونق تولید صورت گرفته است.

 

گفتنی است، امروز تجهیزات  قسمت ریسندگی و رنگرزی، با استفاده از تکنولوژی جدید به روز شد.

کد خبر 957375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha