اتمام بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی تا پایان سال مستلزم حرکتی جهادی است

استاندار هرمزگان گفت: اتمام بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی تا پایان سال مستلزم حرکتی جهادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «فریدون همتی» در جلسه بررسی وضعیت بیمارستان 531 تخت خوابی خلیج فارس که در استانداری هرمزگان برگزار شد اظهار کرد: اراده معجزه می کند و با توکل برخدا هیچ کاری غیر ممکن نیست. بنابر این چیزی به عنوان غیرممکن وجود ندارد.

 

وی عنوان کرد: استاندار و تمام ارکان هرمزگان برای اجرای این پروژه پای کار هستند لذا هیچ توجیهی برای تسریع در انجام پروژه وجود ندارد.

 

استاندار هرمزگان ابراز داشت: تدارکی دیده شده است که پروژه با مشکل مالی روبرو نشود و پیمانکار هیچگونه دغدغه ای در این حوزه نداشته باشد.

 

همتی بیان داشت: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای تامین و نصب تمام تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان در حال انجام است تا در کمترین زمان ممکن این اقلام تامین شوند.

 

وی تشریح کرد: طرح های لازم برای آزادسازی زمین های اطراف بیمارستان ارائه خواهد شد.

 

بیمارستان نفت ستاره/ درمانگاهی که تبدیل به بیمارستان شد

استاندار هرمزگان اظهار کرد: برنامه ریزی شده بود که پروژه بیمارستان نفت ستاره در قالب یک درمانگاه با متراژ 9 هزار متر مربع  احداث شود که با توجه به کمبود سرانه فضای بهداشتی در استان هرمزگان تصمیم گرفتیم که به بیمارستان با متراژ 27 هزار متر مربع در هفت طبقه تغییر کند.

 

همتی مطرح کرد: دسترسی اتاق عمل بیمارستان جدید به اتاق عمل بیمارستان شهید محمدی با استفاده از یک راهرو از جمله ویژگی های طراحی این بیمارستان است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر فونداسیون، اسکلت طبقه زیرزمین و همکف، ستون های طبقه اول، آرموتور بندی و بتن ریزی سقف طبقه اول احداث شده است.

کد خبر 957566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha