تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از استاندار خوزستان

خون‌میرزایی به نیابت از وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات و همکاری‌های استاندار خوزستان در حوزه آبزی‌پروری تشکر و قدردانی کرد و گفت: استان خوزستان سال ۹۸ رتبه اول آبزی‌پروری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «نبی‌الله خون‌میرزایی» شامگاه (چهارشنبه ۱۵ مرداد) در آئین امضای ۱۶ تفاهمنامه طرح‌های کمیته متوازن توسعه شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: استان خوزستان طی سه سال گذشته رشد بسیار خوبی در حوزه آبزی‌پروری داشته که در نتیجه این رشدها، استان خوزستان سال ۹۸ رتبه اول آبزی‌پروری را کسب کرد.

 

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: ظرفیت زیادی در حوزه شیلات و آبزی‌پروری در استان خوزستان به خصوص شهرستان بندرماهشهر وجود دارد که با انعقاد تفاهمنامه‌های امروز قدم‌های خوبی برای توسعه این حوزه برداشته خواهد شد.

 

رئیس سازمان شیلات کشور ابراز امیدواری کرد همه طرف‌ها با انجام تعهدات خود بتوانند گام‌های موثری در زمینه شیلات بردارند و یاد آور شد: استاندار خوزستان نقش موثری در توسعه شیلات و آبزی‌پروری داشته‌ که مورد توجه وزیر جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

 

در پایان این مراسم خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی به نیابت از وزیر جهاد کشاورزی با اهدایی لوحی از اقدامات استاندار خوزستان در زمینه آبزی پروری تقدیر و تشکر کرد.

 

کد خبر 957591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha