مبارزه بی امان مدافعان سلامت با کرونا

نمکی گفت: مدافعان سلامت در دوران اوج تحریمها با کرونا به صورت بی امان در حال مبارزه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «سعید نمکی» در مراسم رونمایی از قطعه مدافعان سلامت ارکستر ملی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: ابراز عشق، محبت و همدلی مردم ایران و هنرمندان باعث شد تا مدافعان سلامت بار سنگین مبارزه با کرونا را براحتی تحمل کنند. 

وزیر بهداشت با بیان اینکه من به عنوان سرباز کوچک نظام زانو می زنم و دست سازندگان این قطعه را می بوسم خاطر نشان کرد: قطعه نوای آدمیت یک کار حماسی است که برای تقدیر از مدافعان سلامت ساخته شده است، و به پاس این محبت سرعت عمل همکاران ما در خدمت رسانی به مردم را بیشتر خواهد کرد. 

وی با تاکید بر اینکه در روزهای ابتدایی کرونا بسیاری از اقوام و همراهان بیماران کرونایی به دلیل ترس از این بیماری فراری بودند، گفت: این در حالی بود که مدافعان سلامت پای کار ایستادند و با این بیماری مبارزه کردند به صورتی که برخی از این همکاران جان خود را در این راه از دست دادند و به شهادت رسیدند. 

نمکی گفت: من از ارکستر ملی به دلیل ساخت قطعه نوای آدمیت تشکر می کنم و امیدوارم خداوند به هنرمندان که سرمایه های اجتماعی و ملی هستند طول عمر  باعزت دهد.

 

کد خبر 957751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha