توزیع ۲۲۰۰بسته معیشتی در آمل/خبرنگاران سربازان گمنام عرصه جنگ نرم هستند

مسلمی با بیان اینکه امروز در آستانه عید غدیر تعداد۲هزار و۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه به صورت نمادین در آمل رونمایی شد، گفت: این بسته های غذایی با حفظ کرامت انسانی شبانه به دست نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی»، امروز( ۱۶ مرداد) در حاشیه اجرای رزمایش مومنانه به سابقه انقلابی گری مردم شریف آمل در دوران های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به واسطه آن سابقه مبارزاتی درخشان آمل، از غائله جنگل گرفته تا حضور در دفاع مقدس و بعد از آن در بحث جبهه مقاومت، سراغ داریم، آمل همیشه یکی از شهرستان‌های بسیار تاثیرگذار در استان مازندران بوده و همانند ستاره در میان شهرستان های استان می درخشد.

فرمانده سپاه کربلا  شکل گیری دومین رزمایش کمک‌های مومنانه را حاصل همگرایی و هم افزایی همه آحاد جامعه در برگزاری اولین رزمایش کمک مومنانه دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب درپی اوج گیری کرونا و افزایش مشکلات معیشتی مردم فرمان رزمایش دوم را به‌عنوان تعاون، احسان و کمک مؤمنانه صادر کردند.

 

وی به همدلی، همراهی و مشارکت امام جمعه، فرمانداری، دادگستری، مجمع خیرین، هیئت های مذهبی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  و مردم در بحث جمع آوری کمک های مومنانه برای نیازمندان اشاره کرد و خاطرنشان شد: مردم و مسئولین بدون هیچ منیتی به صورت ید واحد برای دستگیری از فقرا و آسیب دیدگان کرونایی پای کار هستند.

 

مسلمی بابیان اینکه در این دوره از رزمایش مؤمنانه کمک‌های نقدی به آسیب دیدگان کرونایی اهدا می‌شود، یادآور شد: یک خیر نیک‌اندیش از میان مردم شریف استان مازندران 13هزار کارت هدیه 200هزارتومانی برای اهدا به مردم آسیب‌دیده از کرونا در اختیار سپاه کربلا قرارداد.

 

وی با بیان اینکه امروز در آستانه عید غدیر تعداد2هزار و۲۰۰ بسته معیشتی به صورت نمادین در آمل  رونمایی شد ، افزود: این بسته های غذایی با الگوبرداری از ائمه معصومین (علیهم السلام) و با حفظ کرامت انسانی شبانه به  دست نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی خواهد رسید.

 

مسلمی هدف گذاری سپاه آمل  برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی را 7هزار و 200بسته اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود این تعداد از مرز 12هزار بسته معیشتی عبور کند.

وی در خاتمه ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگاراز اصحاب رسانه به عنوان سربازان گمنام در عرصه جنگ نرم یاد کرد و گفت: خبرنگاران، همرزمان ما در حوزه جنگ نرم هستند و همانند سربازان گمنام به صورت کاملا گمنام کار می کنند.

 

مسلمی به نقش آفرینی اصحاب رسانه و خبرنگاران برای ایجاد روحیه شور و نشاط بین مردم و مسئولین جهت مشارکت در رزمایش مومنانه اشاره کرد و افزود: امروز بخش اعظمی از موج همدلی که بین مردم جهت دستگیری از نیازمندان  و آسیب دیدگان کرونایی ایجاد شده مرهون اطلاع رسانی خبرنگاران است.

 

وی ازبرگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران روز 25مردادماه جاری خبر داد و از خبرنگاران خواست تا بیش از پیش برای احیای روحیه احسان و تعاون مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تلاش کنند.

کد خبر 957855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha