برگزاری ویژه برنامه‌های عید غدیر در کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور برگزاری ویژه برنامه‌های عید غدیر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام افشین کلاتپور در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان  در کرمانشاه با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: امیدواریم همه ما مفهوم غدیر را درک کنیم و همه در شناساندن این عید بزرگ مسلمانان کمک کنند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه همواره به عنوان محور در مساجد مجری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه در مراسم های مختلف شامل اعیاد و عزاداری ها هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه بیان داشت: هر ساله با فرا رسیدن عید ولایت، عید غدیر خم برنامه‌های گسترده و متنوعی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شد که امسال با توجه به شرایط موجود و ویروس منحوس کرونا برنامه ها به روش های مختلفی برگزار می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری سخنرانی های مختلف به صورت مجازی، تبیین واقعه غدیر، اجرای مسابقات کتابخوانی و نیز مسابقات پیامکی با عنوان غدیر، توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان، نورافشانی و ... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در عید سعید غدیر خم است.

حجت الاسلام کلات پور همچنین با اشاره به اجرای طرح « کمک مومنانه و ذی الحجه» به مناسبت دهه ولایت بیان داشت: این طرح با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه و کانون فرهنگی حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیران برنامه سمت خدا روز گذشته به صورت پایلوت در کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) شهر فدک برگزار شد و طی آن ۲۴ راس دام زنده ذبح و میان نیازمندان و محرومان استان توزیع شد.

 

کد خبر 958121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha