دارالشفاء امام جعفر صادق(ع) در بیرجند راه‌اندازی شد

همزمان با عید غدیر دارالشفاء امام جعفر صادق(ع) کانون سلامت خادمیاران رضوی در مسجد جامع توحید شهر بیرجند راه اندازی شد.

«حسن مجنونی» مسئول کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: همزمان با عید سعید غدیر درمانگاه سلامت امام جعفر صادق(ع) کانون سلامت خادمیاران رضوی به منظور خدمت کریمانه و با هدف خدمت رسانی پزشکی به همشهریان در مسجد جامع توحید شهرستان بیرجند افتتاح شده است.

 

وی افزود: در این درمانگاه خدماتی شامل پزشک تخصصی، پزشک عمومی، داندانپزشکی، سرم تراپی، تزریقات و نوار قلب به نیازمندان ارائه خواهد شد.

 

مسئول کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی ادامه داد: درمانگاه امام جعفر صادق(ع) در مسجد جامع توحید شهر بیرجند همه روزه به جر ایام تعطیل از ساعت 9تا 11 صبح و عصرها از ساعت 18 تا 21 شب فعال است.

 

مجنونی با تاکید بر لزوم جذب خیرین و واقفان سلامت برای گسترش خدمات درمانی به محرومان، گفت: در شرایط کنونی درمان بیماران یکی از اولویت های مهم است و از خیرین درخواست می شود با توجه به هزینه‌های گزاف دارو و تجهیزات پزشکی در این حوزه برای کمک به درمان نیازمندان ورود پیدا کنند.

 

وی ابراز امیدواری کرد در آینده با کمک خیران یک بیمارستان مجهز ویژه درمان نیازمندان و محرومان برای آستان قدس رضوی در استان خراسان جنوبی احداث و راه‌اندازی شود.

 

 

کد خبر 958122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha