خبرگزاری شبستان بازویی توانمند در حوزه اطلاع رسانی فرهنگی و دینی است

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه خبرگزاری شبستان بازویی توانمند در حوزه اطلاع رسانی فرهنگی و دینی است، گفت: خبرگزاری شبستان رسانه ای تاثیرگذار در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران، جهادگران خط مقدم دیپلماسی رسانه‌ای  و افسران جنگ نرم و از عوامل تأثیرگذار در حوزهای مختلف به ویژه حوزه فرهنگ هستند.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه کار خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده رویدادها، بسیار حساس و حیاتی است، افزود: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در هر شرایطی، وظیفه‌ای خطیر و چند وجهی آگاهی بخشی و نمایاندن حقایق و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را بر عهده دارند.

 

وی ابراز کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخش از فعالیت ها و برنامه های دینی و فرهنگی نتایج و آثار مثبتی را در راستای نیل به اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، انقلاب اسلامی از مساجد به عنوان پایگاه های مهم دینی و فرهنگی آغاز شد و امروز نیز مساجد به عنوان سنگر، نقش مهمی در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان برعهده دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همواره تعامل ویژه ای با کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای شناسایی و شناساندن ظرفیت های دینی و فرهنگی مساجد به آحاد مردم به ویژه نسل جوان داشته اند  و در این راستا از زحمات اصحاب رسانه استان تقدیر می شود.

 

چراغی پور با اشاره به به نقش و اهمیت خبرگزاری شبستان در حوزه اطلاع رسانی و تبیین برنامه ها و فعالیت های حوزه مساجد و کانون های فرهنگی و هنری در استان به عنوان بازویی توانمند در عرصه اطلاع رسانی دینی و فرهنگی، گفت: بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیت‌ها و به تصویر کشیدن رویدادهای فرهنگی و دینی و به ویژه حوزه مساجد اهمیت و تاثیر بسیار بالایی در آگاه‌سازی مردم در این حوزه و جذب جوانان به مساجد داشته است.

 

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان با تمام ابزارهای رسانه ای خود به ویژه در فضای سایبری و مجازی به دنبال جدا کردن و دوری نسل جوان از ارزش های دینی و اسلامی بودند و مساجد به عنوان سدی محکم در این زمینه نقش مهمی داشته است، خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه دینی در  خط مقدم عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و همراه و همیار کانون های فرهنگی و هنری مساجد به خوبی و به درستی عمل کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: خبرگزاری شبستان در استان ایلام در طول سال های گذشته تا کنون، در جهت اجرای برنامه‌های ویژه حوزه کانون های مساجد، طرح‌های ملی در حوزه دین و فرهنگ و همچنین اطلاع‌رسانی ویژه از فعالیت و برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد به خوبی درخشیده است.

 

چراغی پور در پایان با تقدیر از فعالیت ها و نقش خبرگزاری شبستان نمایندگی استان ایلام در پوشش و اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد، خاطرنشان کرد: خبرگزاری شبستان در عرصه اطلاع رسانی در سطح استان به عنوان یک رسانه کارآمد و سرآمد در سطح استان به خوبی توانسته است که رسالت و وطایفه خطیر خود را به انجام برساند که در اینجا لازم می دانم از برادر ارزشی جنای آقای پیرانی خبرنگار این خبرگزاری در استان کمال تقدیر را داشته باشم.

کد خبر 958152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha