ولایت مداری؛ مهم ترین پیام غدیر/ ابلاغ ولایت در غدیر خم یک اقدام رسانه ای بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) در برکه غدیر خم در واقع یک اقدام رسانه ای تاریخ ساز بود که سبب شد نه تنها کل جهان در آن زمان بلکه نسل های بعدی هم این خبر را دست به دست نشر دهند.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک عید غدیر و همزمانی ایام بزرگداشت روز خبرنگار با عید ولایت گفت: ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) در برکه غدیر خم در واقع یک اقدام رسانه ای تاریخ ساز بود که سبب شد نه تنها کل جهان در آن زمان بلکه نسل های بعدی هم این خبر را دست به دست نشر دهند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: غدیر، پل ارتباطی ولایت و نبوت بود که خاتمه نبوت و جانشینی امامت و ولایت را به مردم جهان ابلاغ کرد و این بهترین خبر ممکن برای مسلمانان و نسل های بعدی بود.

 

حجت الاسلام مردان در ادامه بیان داشت: هدف غایی غدیر، تثبیت حکومت اسلامی است و بر اساس آیه ولایت و خطبه غدیریه پیامبر(ص)، تنها دینی مورد قبول خداوند است که ولایت ائمه معصوم(ع) را بپذیرد و امروز هم ولایت فقیه امتداد غدیر است.

 

وی عید غدیر را یوم الله خواند و افزود: حضرت زهرا(س) نخستین شهیده غدیر و ولایت است، لذا  وظیفه همه مسلمانان این است که قدر این عید بزرگ را بدانند و ما هم امروز باید از انقلاب اسلامی که ثمره غدیر است تا پای جان محافظت کنیم./

 

کد خبر 958243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha