توزیع ۱۰۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان قائمشهری

مسلمی از اجرای فاز اول دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی همزمان با عید غدیر در قائمشهرخبر داد و گفت: در کنار بسته های معیشتی، لوازم التحریر و جهیزیه در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی» عصر امروز(18مرداد) در حاشیه برنامه رزمایش تعاون، احسان و کمک مؤمنانه با اشاره به اجرای اولین فاز از مرحله دوم این رزمایش در شهرستان قائمشهر، گفت: در این فاز از رزمایش کمک مومنانه که همزمان با دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان های مازندران برگزار می شود تعداد 100هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان تدارک دیده شده است.

 

فرمانده سپاه کربلا  با بیان اینکه این بسته های معیشتی که شامل اقلام خوراکی ضروری است، به همت خیرین و قرارگاه مواسات شهرستان تهیه و آماده سازی شده ،یادآورشد: تامین جهیزیه، لوازم التحریر، پوشاک، پرداخت قبوض و اقساط معوق بانک ها و اهدای کارت هدیه از دیگر برنامه های جنبی رزمایش مومنانه بود.

 

وی با بیان اینکه  فازهای بعدی دومین مرحله رزمایش مواسات در شهرستان، دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: در هر مرحله از این رزمایش بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

 

مسلمی یادآورشد: امروز ۱۰ هزار بسته معیشتی در قائمشهر بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.

کد خبر 958265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha