میزان تلفات انرژی در صنعت برق ایلام به ۱۱ درصد رسیده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: در سال های اخیر میزان تلفات انرژی در صنعت برق استان ایلام به ۱۱ درصد رسیده است.

«هادی شیرخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در سال های اخیر میزان تلفات انرژی از ۲۵ درصد  به ۱۱ درصد رسیده  و با وجود افزوده شدن ۲۰ درصد به تعداد مشترکان استان خاموشی در استان در سال جاری انجام نشده است.

 

وی با اشاره به وجود پدیده شوم سرقت انرژی و تجهیزات برقی، گفت: کمتر شهروندی سرقت تجهیزات را سبب خاموشی برق تصور می کند اما مردم بدانند برخی از خاموشی برق به دلیل همین موضوع است.

 

شیرخانی  با بیان اینکه اگر مردم خوب استان بتوانند در ساعت طلایی مدیریت مصرف ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ شرکت توزیع نیروی برق را یاری کنند کار به سهمیه بندی و خاموشی نخواهید کشید، ابراز کرد: اولین تشویق برای مشترکین خوش مصرف برق در بحث قیمت برق مصرفی در قبوض لحاظ می شود و مشترکینی که در رده پرمصرف قرار بگیرند با پرداخت وجوه بیشتری مواجه خواند شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تصریح کرد: از هم استانی های گرامی تقاضا می شود نهایت دقت، توجه و صرفه جویی لازم را در مصرف آب و برق در این ایام گرم سال مد نظر داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: ضمنا تاکید می شود ادارات در پایان ساعت کاری، سیستم های سرمایشی و روشنایی خود را از مدار خارج کنند.

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام خاطرنشان کرد: در این ساعات کولرهای گازی را روی دمای ۲۴ که همان دمای سلامت و آسایش است قرار دهند، دور کولرهای ابی را روی کند تنظیم کرده و حتی المقدور از استفاده از چرخ گوشت، جاروبرقی، لباس شویی، ظرف شویی و ... در این ساعات اجتناب کنند.

 

کد خبر 958342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha