نقش رسانه‌های داخلی در آگاهی‌بخشی و امید بخشی به جامعه  تاثیرگذار است

پورحضرت گفت: در برهه‌ای که رسانه‌های بیگانه کشور را بمباران رسانه‌ای می‌کنند نقش رسانه‌های داخلی در آگاهی‌بخشی و امید بخشی به جامعه تاثیرگذار و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» صبح امروز(یکشنبه، 19مرداد) از خبرنگاران این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل به عمل آورد.

 

فرماندار ماسال در این آیین ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.

 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با نقد منصفانه کاستی‌ها و بیان هوشمندانه  پیشرفت‌ها، وجدان بیدار انسانیت و زمینه‌ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه هستند افزود: 17مرداد یادآور بزرگ مردانی چون شهید والامقام محمود صارمی است که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده‌اند.

 

پورحضرت صحت و سلامت قلم را از رسالت‌های خبرنگاران عنوان کرد و گفت: دنیای امروز دنیای تبادل اخبار و اطلاعات است که با پیشرفت‌های نوین در فضای مجازی خبر در کمترین زمان ممکن در سراسر دنیا مخابره می‌شود و این رسالت خبرنگاران را برای صحت خبر بیشتر می‌کند.

 

فرماندار ماسال تصریح کرد: در برهه‌ای که رسانه‌های بیگانه کشور را بمباران رسانه‌ای می‌کنند نقش رسانه‌های داخلی در آگاهی‌بخشی و امید بخشی به جامعه  تاثیرگذار و  ارزشمند است.

کد خبر 958348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha