برگزاری مسابقه مجازی غدیر « آسمانی ترین عهد» در نکا

کرمی از برگزاری مسابقه مجازی غدیر « آسمانی ترین عهد» به همت آموزش و پرورش نکا خبر داد.

« ابراهیم کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: مسابقه مجازی غدیر « آسمانی ترین عهد» به همت آموزش و پرورش نکا برگزار می شود که این مسابقه برگرفته از خطبه پیامبر اکرم(ص) در روز عید غدیر است.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش نکا افزود: این مسابقه ویژه شهروندان نکایی است و افراد با مراجعه به لینکhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe6heQ84n918H8ySKyT8IzhSQ4zuB6STWvKQKq-6OhRnrfKFA/viewform?usp=sf_link به مسابقه ورود کرده و با پاسخ به 15 سوال از 20 سوال در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی اظهار کرد:  زمان ومهلت مسابقه ازتاریخ ۱۶  لغایت ۲۳ مرداد است و  آئین اعلام نتایج و معرفی برندگان هم در روز  ۲۴ مرداد برابر با( ۲۴ ذی الحجه (روزمباهله اعلام می شود.

 

کرمی گفت:  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نهادینه کردن آموزه های دینی و اسلامی و شعائر دینی در جامعه یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است که اکنون که مدارس تعطیل است و در تعطیلات تابستان هستیم و به دلیل شیوع کرونا افراد اوقات بیشتری را در منازل هستند؛ تلاش داریم تا در بخش ترویج آموزه های دینی  تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی تصریح کرد: انسان هیچ گاه بی نیاز از آموزش نیست و در هر زمان و مکانی نیازمند آموزش است و اکنون این فرصت به همت آموزش و پرورش فراهم شده است تا از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی آموزشی و تربیتی بیشتری را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 958397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha