پرچم گردانی پرچم متبرک بارگاه امام علی(ع) در پایگاه امدادی شهید لطیفی نکا

عباسپور گفت: پرچم گردانی پرچم متبرک بارگاه امام علی(ع) در پایگاه امدادی شهید لطیفی نکا از ابتکارات مهمی بود که اجرایی شد و اعضای این پایگاه متبرک به این پرچم شدند.

« محمودرضا عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: فضاسازی متناسب با دهه ولایت و امامت یکی از برنامه های مهم ما در هلال احمر و پایگاه های مختلف بود که اجرایی شد تا در بزرگداشت این دهه تلاش شود.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نکا اظهار کرد: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی از سوی این اداره و با همکاری و همراهی داوطلبان، جوانان و اعضای عضو هلال احمرنکا به صورت مجازی و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شد و همه تلاش ها در راستای تبیین ولایتمداری بود.

 

عباسپور گفت: پرچم گردانی پرچم متبرک بارگاه امام علی(ع) در پایگاه امدادی شهید لطیفی نکا از ابتکارات مهمی بود که به همت خانم مومن زاده و خانه داوطلب موسسه پیام دانش نکا اجرایی شد و اعضای این پایگاه متبرک به این پرچم شدند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت این عید سعید، علاوه بر تکریم شعائر دینی، سبب ترویج فرهنگ علوی در سطح بین المللی می شود، خاطر نشان کرد: هلال احمر یک سازمانی است که جهانی فکر می کند و کمک به همنوعان در دستور کار است و نهادینه کردن و ترویج فرهنگ علوی هم از برنامه های مهم ماست.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نکا افزود: غدیر یک فرهنگ مقدس در جهان اسلام است؛ بنابراین به همان میزان که در راستای نشر و تبیین آن تلاش شود در واقع به اسلام خدمت شده است و همه ما وظیفه داریم در این بخش تلاش کنیم.

کد خبر 958454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha