تسریع توزیع گاز مایع در فارس با خدمات الکترونیک

بنی کریمی گفت: بخش های صنعتی و خانوارهای فاقد گاز طبیعی از مصرف کنندگان اصلی گاز مایع در استان هستند که با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان، ضمن شناسایی مصرف کنندگان واقعی به تسریع توزیع نیز پرداخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر بنی کریمی»، امروز (یکشنبه 19 مرداد) از اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این طرح با هدف دسترسی آسان تر مصرف کنندگان اجرا می شود و ثبت نام آن از پایان مرداد جاری انجام می شود.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس افزود: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، توسعه دولت الکترونیک و دسترسی بیشتر مصرف کنندگان از اهداف طرح است.

وی اضافه کرد: مصرف کنندگان گاز مایع با ثبت نام در سایت شرکت گاز می توانند گاز مصرفی خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه های کارت خوان از عاملین مجاز توزیع دریافت کنند.

بنی کریمی اعلام کرد: 13 شرکت توزیع کننده و400 عامل مجاز گاز مایع در استان فارس فعال است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir و با داشتن کارت بانکی ثبت شده و مراجعه به یکی از عاملین  فروش مجاز،  گاز مایع خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: بخش های صنعتی و خانوارهای فاقد گاز طبیعی از مصرف کنندگان اصلی گاز مایع در استان هستند که با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان، ضمن شناسایی مصرف کنندگان واقعی به تسریع توزیع نیز پرداخته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 958456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha