خبرگزاری شبستان، رسانه ای مسجدی و دینی معنوی است

فلاح لاله زاری در بازدید از خبرگزاری شبستان استان سمنان، این رسانه را خبرگزاری مسجدی و دینی معنوی خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» به همراه «ابوالفضل صادقی نژاد » معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ازنمایندگیخبرگزاری شبستان در استان سمنان بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه از زحمات و تلاش خبرگزاری شبستان قدردانی کردو گفت: خبرگزاری شبستان یکی از خبرگزاری فعال در زمینه فرهنگی و مذهبی است که بایستی بتواند با فعالیت های خود، منبعی در این حوزه ها باشد.

 

وی باتأکید براینکه در شرایط امروز مساجد باید خط اول تلاش برای تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی باشند ادامه داد: فعالیت آی تی در کانون های فرهنگی هنری مساجد با خبرگزاری شبستان آغاز شد.

 

فلاح لاله زاری همچنین با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بهترین مکان برای فعالیت در عرصه فضای مجازی و تولید محتوا به شمار می آیند تصریح کرد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری در شبکه اجتماعی سپس با تاسیس فهما و شبکه بچه های مسجد در این فضا توسعه یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فلاح لاله زاری خبرگزاری شبستان را یکی از رسانه های فعال، پویا و همیشه در صحنه در استان برشمرد و گفت: این مجموعه نسبت به انتشار اخبار و گزارش بی طرفانه اقدام می کند.

 

وی در این بازدید با گفتگو با مدیرخبرگزاری شبستان دراستان سمنان، در جریان فعالیت های خبری این خبرگزاری قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است در این دیدارکه باحضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برگزار شد ‌از عصمت سالار مدیرخبرگزاری شبستان دراستان سمنان تقدیر شد.

 

 

کد خبر 958481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha