همت جهادی بچه های مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان در اطعام نیازمندان

به گفته رضاپور، بچه های کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان، ۸۰۰ پرس غذا در روز عید سعید غدیر، در بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، گفت: کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی 200 نفر عضو دارد و کانون مجهز به کتابخانه ای با 2 هزار جلد کتاب است.

 

محمد رضاپور با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری کانون در طول سال گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسجد، فعالیت های کانون تعطیل و در بستر فضای مجازی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در کنار فعالیت های مجازی کانون، بچه های این مسجد از زمان شیوع ویروس کرونا، گروه جهادی رهپویان فاطمی را تشکیل و در چند تیم تخصصی فعالیت می کنند.

 

رضاپور با اشاره به اینکه برخی از اعضای تیم کار ضدعفونی مسجد و معابر محله را انجام می دهند، گفت: گروهی هم خانواده های نیازمند را برای توزیع اقلام بهداشتی و غذایی شناسایی می کنند.

به گفته مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری مصباح الهدی، گروهی از خواهران مسجد هم با راه اندازی کارگاه دوخت ماسک، روزانه تعداد مشخصی ماسک دوخته و در اختیار کادر درمان قرار می دهند؛ همچنین دستکش های یکبار مصرف هم توسط این گروه ها تهیه و توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم 800 پرس غذا از طریق کمک های مردمی و خیرین تهیه و در منطقه کوی سعیدیه توزیع شد.

کد خبر 958499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha