فعالیت ایستگاه صلواتی کانون «الزهرا (س)» جهرم در ایام عید غدیر

حضوری گفت: ایستگاه صلواتی عید سعید غدیرخم به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به مدت ۲ شب راه اندازی شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید غدیر خم به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» در این ایام اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه هایی بود که به همت بچه های مسجد در مدت 2 شب به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» با اشاره به پخش مولودی و نماهنگ عید غدیر، تولید این کانون فرهنگی و هنری در ایستگاه صلواتی، افزود: در شب نخست یک هزار بسته شکلات و بیسکوییت میان مردم توزیع شد.

 

وی بیان کرد: همچنین 600 بسته آبمیوه توزیع و تصویری با مضمون غدیر روی شیشه خودروها به مناسبت این عید بزرگ به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تعبیه شد.

 

حضوری به شب دوم فعالیت ایستگاه صلواتی بچه های مسجد الزهرا (س)» اشاره کرد و گفت: در شب دوم نیز تعداد هزار بسته غذایی میان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از «کرونا» که به همت خیران و نیکوکاران تامین شده بود، توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» با اشاره به توزیع هزار بسته شکلات و بیسکوییت در ایستگاه صلواتی، عنوان کرد: همچنین یک هزار و 300 بسته آبمیوه، به تصویر کشیدن کلیشه غدیر روی شیشه خودروها و نورافشانی از دیگر برنامه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در شب دوم فعالیت ایستگاه صلوتی عید غدیر بود.

 

حضوری در پایان با قدردانی از تلاش اعضای این کانون فرهنگی و هنری در برپایی این ایستگاه صلواتی، عنوان کرد: در مجموع در ۲ روز فعالیت این ایستگاه حدود ۲ هزار بسته آبمیوه و هزار بسته شکلات و بیسکوییت میان مردم توزیع شده است.

 

کد خبر 958631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha