توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: همزمان با عید غدیر و به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» ۳۰۰ پرس غذای گرم میان اعضای کانون توزیع شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در برگزاری برنامه های مختلف عید غدیر خم، گفت: هر سال جشن های عید غدیر به مدت سه شب در مسجد «امام حسین (ع)» با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» افزود: اجرای برنامه تئاتر، سخنرانی مذهبی، اجرای مسابقه، سرود و... از جمله برنامه هایی است که در قالب جشن های عید غدیر خم به اجرا گذاشته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در مدت یک ماه تدوین و برنامه ریزی می شود، بیان کرد: تمامی فعالیت ها به همت و تلاش اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام می شود.

 

گواهیان با اشاره به حضور هزاران نفری مردم و خانواده بچه های مسجد «امام حسین (ع)» در جشن های عید غدیر، خاطرنشان کرد: پیشینه درخشان این کانون فرهنگی و هنری در برگزاری جشن های باشکوه سبب شده تا استقبال چشمگیری از این برنامه ها به عمل آید.

 

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی، برنامه های محدودتری داشتیم، گفت: امسال سعی شد تا ضمن رعایت مسائل بهداشتی در برگزاری برنامه های جشن، شرایط را در نظر گرفته و در حد توان خود شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این جشن باشکوه، اذعان کرد: علاوه بر اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، توزیع غذای گرم از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بود.

 

گواهیان در پایان عنوان کرد: در این برنامه 300 پرس غذا تهیه و پس از بسته بندی و رعایت اصول بهداشتی میان شرکت کنندگان در مراسم توزیع شد.

کد خبر 958829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha