آموزش و پرورش ظرفیتی بزرگ برای تحقق توسعه است

سالاری با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت بزرگی است، گفت: آموزش و پرورش ظرفیتی بزرگ برای تحقق توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید عیسی سهرابی» امروز(20 مرداد) در جمع رئیس و اعضای هیات مدیره مرکز وکلا قوه قضائیه استان، اظهار داشت: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بزرگی در جامعه است.

 

جانشین مدیرکل آموزش و پرورش لرستان  افزود: باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت در راستای توسعه استان و ارتقاء توانمندی ها بهره گرفته شود.

 

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان، بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان منعقد شده است.

 

سهرابی خاطرنشان کرد: ارتقای سواد حقوقی فرهنگیان و دانش آموزان از دیگر اهداف و رویکردهای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان و مرکز وکلای قوه قضائیه است.

 

جانشن مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بزرگی است که می توان از این ظرفیت به درستی در راستای توسعه استان و ارتقاء توانمندی های همه آحاد جامعه استفاده شود.

 

خدمات مشاوره حقوقی رایگان به فرهنگیان و دانش آموزان ارائه می شود

 

رئیس مرکز وکلاء قوه قضائیه استان لرستان هدر این جلسه، گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان بستر همکاری دو جانبه مرکز وکلا قوه قضئایه و آموزش و پرورش است.

 

« مهرداد سبزواری» بیان کرد: مرکز وکلا قوه قضائیه این آمادگی را دارد که در راستای همکاری با کارکنان آموزش و پرورش استان، فرهنگیان و دانش آموزان با  آموزش و پرروش استان همکاری داشته باشد.

 

وی ابراز کرد: طبق این تفاهم نامه وکلای مرکز وکلاء قوه قضائیه استان لرستان در راستای تحکیم و تقویت آموزش و پرورش و ارتقاء سواد حقوقی  تلاش می کنند.

 

سبزواری بیان کرد: در قالب تفاهم نامه مرکز وکلا قوه قضائیه استان لرستان و اداره کل آموزش و پروش خدمات مشاوره حقوقی به صورت رایگان به کارکنان آموزش و پرورش در سطح استان، فرهنگیان و دانش آموزان ارائه می شود.

 

طی این تفاهم نامه طرفین به توافق رسیدن که فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش در صورت داشتن پرونده حقوقی یا کیفری در محاکم قضایی با وکلا قوه قضائیه استان لرستان جهت اعلام وکالت و پیگیری پرونده قرداد وکالتنامه امضاء و متعقد نمایند.

 

همچنین اداره کل آموزش و پرورش سالن های ورزشی و مکان های آموزشی و تفریحی را جهت استفاده از وکلا و خانواده آنان فراهم نماید.

 

 

کد خبر 958950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha