انجام سرشماری مدرن از سال ۱۴۰۵

سنگی گفت: از سال ۱۴۰۰، یک سرشماری ثبتی مبنا به جای روش سنتی انجام خواهد شد تا برای اعمال کامل این روش در سال ۱۴۰۵ آمادگی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالحمید سنگی»، امروز (دوشنبه 20 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: جهش هشت درصدی تورم در تیر 99 نسبت به خرداد همین سال بی سابقه بوده است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی فارس افزود: استان فارس در بهار 99 نرخ بیکاری 6 و 6 دهمی را نیز تجربه کرده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد نظام آماری مدرن بیان کرد: جمع آوری اطلاعات آماری در کشور به سبک سنتی، پر هزینه است و از سال 1400، یک سرشماری ثبتی مبنا به جای روش سنتی انجام خواهد شد تا برای اعمال کامل این روش در سال 1405 آمادگی داشته باشیم.

«احمدعلی افکاری»، نیز با اشاره به اقدامات حوزه شفاف سازی نظام اداری در سال های اخیر در این جلسه گفت: راه‌اندازی سامانه های ساتا، سامانه شفاف سازی حقوق و مزایای مدیران، سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان کل تشکیلات مربوط به نظام اداری و نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی کشور از این موارد است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی فارس با اشاره به انتخاب مدیران برتر در استان بیان کرد: انتخاب مدیران برتر به عهده سازمان برنامه و بودجه نیست و به صورت سالانه و برگزاری جشنواره «شهید رجایی» انجام شده و از مدیران برتر تجلیل می شود.

کد خبر 959082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha