برگزاری دو دوره آموزش تلاوت و احکام قرآن در نینوا

آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) دو دوره فراگیری تلاوت و احکام قرآن را در نینوا آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، مرکز فرهنگی غرب نینوا متعلق به شعبه مدارس دینی در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) گفت: دو دوره آموزش قرآنی در این مرکز آغاز شده است که نخستین دوره یادگیری تلاوت و نوشتن و دومین دوره آموزش احکام قرآن کریم است.

 

این مرکز اعلام کرد: این دو دوره آموزشی سه روز در هفته است و با نظارت شیخ «محرم العفری» مسئول دوره ها در شهرستان تلعفر برگزار می شود. استادهای متخصص در این دو حوزه به آموزش دانشجویان اقدام می کنند.

 

در همین حال، شیخ «خلیل العلیاوی» مسئول این مرکز فرهنگی گفت: به توصیه ها و سفارش های مرجعیت عالیقدر دینی و گروه بحران پایبند هستیم. به همین دلیل، این مرکز پذیرای تعداد محدودی از دانشجویان است تا بتواند دستورالعمل سلامتی و بهداشتی و ایمن را اجرا کند.

 

العلیاوی افزود: دانشجویان با فاصله اجتماعی روی صندلی ها می نشینند، آنها باید با ماسک و دستکش وارد کلاس شوند. مسئولان این مرکز همچنین کلاس ها را قبل و بعد از هر درسی ضد عفونی می کنند.

 

وزارت بهداشت و محیط زیست عراق روز گذشته(دوشنبه 20 مرداد 1399) در بیانیه ای اعلام کرد: 153 هزار و 899 نفر در عراق مبتلا به بیماری کرونا هستند که از این تعداد پنج هزار و 464 نفر فوت شده اند و 109 هزار و 790 نفر بهبود یافته اند.

کد خبر 959287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha