درخواست شهید از مادر/  مادر دعا کن در راه اسلام تکه تکه شوم

مادر شهید سهرابیان فرزند شهیدش را دلباخته انقلاب خواند و گفت: شهید به من می گفت مادر دعا کن در راه اسلام تکه تکه شوم.

خبرگزاری شبستان- گرگان؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در «سه شنبه های تکریم» این هفته به دیدار خانواده شهید «علی اکبر سهرابیان» رفت. شهیدی از شهر سرخنکلاته گرگان که در منطقه هورالعظیم به شهادت رسیده بود.

 

 

محفل بسیار صمیمی و خوبی انجام شد، حضور حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه شهر و برخی از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان گرگان به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان فضای این دیدار را وزانت خوبی بخشیده بود.

 

 

منزل پدر شهید سهرابیان در حاشیه شهر سرخنکلاته قرار داشت، یک خانه بسیار ساده اما صفا، امید و شادابی در آن هویدا بود، در چند دیوار خانه، تمثال هایی از شهید سهرابیا نصب شده بود.

 

پدر شهید به گرمی از همه استقبال کرد، گرچه کهولت سن داشت اما با چشمان مهربانی همه ما را دعوت به اندرونی خانه کرد.

 

 

در کنار او مادر شهید که خودش نیز از مجاهدان هشت سال دفاع مقدس نیز بود، حضور داشت، مسرت و شادابی در صدای او به خوبی قابل حس بود.

 

در ابتدای این دیدار امام جمعه شهر ضمن یادآوری نزدیک بودن ایام محرم و ذکر مصائب امام حسین(علیه السلام) بر لزوم عزاداری محرم از طریق سیاه پوش کردن معابر و حضور پر رنگ در فضای مجازی تاکید داشتند.

 

 

وی حضور میدانی جوانان در کمک های مومنانه را بسیار خوب ارزیابی کرد و بر ادامه این مسیر سفارش کرد.

 

«مهدی بیکی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان نیز در ادامه با تقدیر از حضور امام جمعه و مسئولان در این دیدار، سه شنبه های تکریم را یکی از ضروری ترین و مهمترین طرح ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و خانواده شهدا را به عنوان ولی نعمتان این انقلاب یاد کرد.

 

 

مادر شهید سهرابیان نیز ضمن نقل خاطراتی از فرزند شهیدش، از پشتکار، تلاش و اخلاص شهید بسیار یاد کرد.

 

وی فرزند شهیدش را دلباخته انقلاب می دانست و از قول او می گفت: شهید به من می گفت مادر دعا کن در راه اسلام تکه تکه شوم.

 

 

چقدر روحیه مادر شهید بالا و وصف ناشدنی بود، کسی که فرزندش را در راه این انقلاب و کشور از دست داده است اما بدون هیچ چشمداشتی، هنوزم مدافع این انقلاب و ولایت فقیه است.

 

خوشحالی و مسرت در کلام او کاملا مشهود بود، این خوشحالی مادر شهید نشان می دهد که «طرح سه شنبه های تکریم» چقدر ضروری و اثرگذار است.

 

 

کد خبر 959385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha