خبرنگاران در فرهنگ‌سازی جامعه نقش موثری دارند

فتح اللهی با بیان اینکه با بهره‌گیری از اصحاب قلم می توان مشکلات جامعه را شناسایی و حل کرد گفت: خبرنگاران در فرهنگ‌سازی جامعه نقش عظیمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(سه‌شنبه،۲۱ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری رشت اظهار کرد: خبرنگاران نگاه تیزبینانه‌ای دارند و با بهره گیری از این ظرفیت می توان در حل مشکلات موثر بود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه شناسایی مشکلات و موانع در حوزه‌های مختلف با فعالیت گسترده خبرنگاران مهیا می شود گفت: اگر تلاش خبرنگاران نباشد فعالیت های مسئولان ابتر می‌ماند.

 


 وی با تاکید بر اینکه اصحاب قلم جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند افزود: فعالیت خبرنگاری از مدیریت سخت‌تر است، با توسعه اطلاع رسانی و پیشرفت گسترده انتشار اخبار در فضای مجازی، روزنامه ها کمتر مورد توجه قرار دارند.

 

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه خبرنگاران در فرهنگ سازی جامعه نقش ارزنده ای دارند تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت قلم می توان توسعه جامعه را فراهم کرد.

 

وی به مشکل زباله در رشت اشاره و خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی در این حوزه و تفکیک زباله از مبدا می توان مشکلات پسماند را در شهرستان رشت که یک معضل بزرگ شمرده می شود، حل کرد‌.  

 

فتح اللهی تصریح کرد: مسئولان بایستی انتقادپذیر باشند تا مشکلات مدیریتی و موانع در حوزه های مختلف شناسایی و حل شود.

 

فرماندار رشت به ظرفیت بالای گردشگری رشت اشاره و اظهار کرد: در جذب سرمایه گذار در بخش ها و حوزه های مختلف غافل شده ایم.

 

وی به شاخص های گردشگری اشاره و اذعان کرد: با حضور گسترده سرمایه گذاران در گیلان زمینه جذب جوانان در پروژه های تعریف شده، مهیا می شود.

 

فرماندار رشت به ظرفیت سواحل رشت پرداخت و خاطر نشان کرد: با ارتقا زیر ساخت های گردشگری در سواحل رشت می توان زمینه جذب و رفاه گردشگر را بیش از پیش مهیا کرد.

کد خبر 959389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha