نوعروسان خراسان جنوبی در صف دریافت جهیزیه

رمضانی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه امامت و ولایت ۲ سری کمک جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی به نوعروسان نیازمندان اهدا شد، گفت: در حال حاضر هشت نوعروس و داماد نیازمند پشت نوبت جهیزیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «زینب رمضانی» صبح امروز (22 مرداد) در گفتگو با رسانه های گروهی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی اظهار کرد: در حال حاضر تهیه جهیزیه و لوازم ضروری زندگی برای بسیاری از خانواده‌ها که دختر در آستانه ازدواج دارند کاری سخت و دشوار شده است.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به نقش مرکز نیکوکاری در کمک به محرومان و نیازمندان و ترویج ازدواج آسان و پایدار بر اساس فرهنگ اصیل اسلامی گفت: این مرکز از آغاز فعالیت خود تاکنون با پرداخت کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای نیازمند، به تأمین بخشی از جهیزیه آنان کمک می‌کند.

 

وی افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت 2 سری کمک جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی به نوعروسان نیازمندان اهدا شد.

 

رمضانی با بیان اینکه ارزش این کمک جهیزیه ها حدود 15 میلیون تومان بوده است، افزود: این جهیزیه ها با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین گرانقدر مرکز نیکوکاری رسانه یاران جمع آوری شده و در اختیار زوج های نیازمند قرار گرفت.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی ادامه داد: کمک جهیزیه های اهدایی به نوعروسان نیازمند شامل گاز، جاروبرقی، سرویس ظروف آشپزخانه از قبیل قابلمه، ظرف و ...، سرویس خواب، فرش، تلویزیون و میز آن بوده است.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر هشت نوعروس و داماد نیازمند پشت نوبت جهیزیه در مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران استان هستند که همت خیرین و نیکوکاران را می طلبد.

 

رمضانی در پایان ضمن قدردانی از خیرانی که همواره یاریگر نیازمندان هستند، گفت: خیران علاوه بر مراجعه به مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان برای اهدای کمک های غیرنقدی، می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997950110032 نیز کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

کد خبر 959532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha