کتابخانه های عمومی  نقش مهمی در آگاهی بخشی دارند

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حل مشکلات ساختاری و بودجه ای نهاد کتابخانه های عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با حسین امامی، نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

نماینده مردم شهرستان های چناران و طرقبه شاندیز در این جلسه از تلاش و همت کتابخانه های عمومی در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تقدیر کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع ویروس کرونا، آگاهی و دانش مردم نسبت به این شرایط خاص کمک شایانی به کنترل و مدیریت این بیماری خواهد بود. کتابخانه های عمومی بر مبنای رسالت خود نقش مهمی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی نسبت به این موضوع دارند.

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تمام توان از نهاد کتابخانه های عمومی در خانه ملت حمایت می کنم و تمام تلاش خود را در مسیر حل مشکلات ساختاری و بودجه ای نهاد به کار خواهم بست.

وی تاکید کرد: تلاش های نهاد کتابخانه های عمومی و به ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی استان جای تقدیر دارد و از همت کتابخانه های عمومی در جهت ترویج فرهنگ مطالعه قدردانی می کنم.

امامی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، راه اندازی محافل ادبی و به سرانجام رساندن کتابخانه های نیمه تمام را از اقدامات ارزنده و ماندگار نهاد کتابخانه های عمومی در سال های اخیر دانست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این دیدار بر لزوم توجه بیش از پیش بر توسعه زیرساخت های کتابخانه ای در شهرستان های چناران و طرقبه و شاندیز تاکید کرد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: در حال حاضر یک کتابخانه عمومی در شهرستان طرقبه و شاندیز در حال احداث است که به زودی شاهد پایان مراحل ساخت و افتتاح این کتابخانه خواهیم بود.

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی سیار شهرستان چناران و قوچان نیز که به همت خیران نیک اندیش استان آماده و تجهیز شده در هفته دولت آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 959571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha