توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان/ خراسان جنوبی امن ترین استان کشور

سردار اشتری گفت: در دو مرحله رزمایش کمک مومنانه بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی به واسطه کمک های مادی و شخصی همکاران تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار شبستان از بیرجند، سردار «حسین اشتری» صبح امروز (22 مرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار  کرد: نیروی انتظامی توانسته با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری حافظ ارزش های اسلام و انقلاب و امنیت و جان و مال مردم در کشور باشد و در این مسیر شهدای والامقامی را نیز تقدیم کرده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه در هر ماه تعدادی از همکارانمان عزیزمان در مقابله با کسانی که مخل نظم و امنیت کشور هستند به شهادت می رسند، افزود: نیروی انتظامی جزو سازمان هایی است که پس از دوران دفاع مقدس همچنان باب شهادت در آن باز است و همکارانم با تمام وجود از مرزها، جاده ها، روستاها و هر کجایی که مردم زندگی می کنند حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و آگاهی و هماهنگی مردم، امروز در کشور امنیت با ثباتی داریم، عنوان کرد: خراسان جنوبی نیز از نظر کاهش جرایم و وقوع حوادث ناامن کننده وضعیت خوبی دارد و جزو امن ترین استان های کشور محسوب می شود.

 

اشتری ادامه داد: این امنیت به واسطه مردم متدین، نجیب و ولایی و همچنین وجود علمای بزرگوار و تمام نیروهای مسلح است و انصافا امروز نیروهای مسلح باعث زینت کشور هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو پیشگامان خدمتگزاری به مردم هستند، ادامه داد: نیروی انتظامی نیز در سال‌های گذشته پیشرفت های خوبی در حوزه خدمت رسانی به مردم و ارتقای امنیت داشته است.

 

وی بیان کرد: براساس نظرات مردم، نیروی انتظامی یک مجموعه رو به رشد است که هر روز خدمتش به مردم بیشتر شده و افتخار ما همین است که خدمتگزار مردم باشیم.

 

اشتری با بیان اینکه با همت همکاران و فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی در این سالها اقدامات خوبی در استان انجام شده است، گفت: به دلیل اینکه پنج سال از شروع خدمت سردار شجاع در این استان با توجه به اینکه احکام نیروی انتظامی سه ساله است گذشته بود امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه سرهنگ ناصر فرشید به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان جنوبی معرفی و منصوب خواهد شد، افزود: ایشان قبل از این جانشین فرماندهی استان کرمان بودند که توقع داریم این جا به جایی ها باعث پیشرفت بیشتر باشد.

 

وی بیان کرد: امیدواریم کارهای فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان هماهنگ و از رهنمودهای و تجربیات ایشان استفاده کنند.

 

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی از نظر بودجه و اعتبارات تحت فشار است و کفاف ماموریت های این سازمان را نمی دهد، افزود: اما با روحیه جهادی و انقلابی همکاران با استفاده از همین امکانات برای پیشرفت کارها تلاش می کنند و کارکنان نیروی انتظامی پرکار و کم توقع هستند و در همین دو مرحله رزمایش کمک مومنانه بیش از 70 هزار بسته معیشتی به واسطه کمک های مادی و شخصی همکاران تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 959598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha