خانواده خیر جهرمی هزینه احداث یک مدرسه را تقبل کردند

نیکفر گفت: خانواده خیر جهرمی با اهدای یک قطعه زمین هزینه ساخت یک باب مدرسه در این شهرستان را تقبل کردند.

«مهدی نیکفر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت عام المنفعه نیکوکاران جهرمی در راستای توسعه و ترویج امر مدرسه سازی، گفت: خیران جهرمی در زمینه های مختلف یاری گر مسئولان بوده و در راستای امر خطیر مدرسه سازی نیز از سال های دور تا کنون نقش مهم و حائز اهمیتی را بر عهده داشته اند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه در زمینه مدرسه سازی، تجهیز و نوسازی مدارس، اقدامات و فعالیت های خوبی توسط خیران شکل گرفته است، افزود: خیران مدرسه ساز در جهرم تا کنون منشأ خدمات گسترده ای در زمینه سازی برای تربیت دانش آموزان و نسل های آینده کشور شده اند.

 

وی با اشاره به اجرای پویش ملی «آجر به آجر» در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی، بیان کرد: گسترش فرهنگ مشارکت مردمی و بسترسازی برای جلب کمک آحاد مردم در مدرسه‌سازی از اهداف این پویش ملی است.

 

نیکفر با اشاره به اقدام نیک یک خیر مدرسه ساز در جهرم در تامین زمین و احداث یک باب مدرسه، بیان کرد: در این اقدام خداپسندانه، خانواده مرحوم «حسین مصلی نژاد»، قطعه زمینی به مساحت هزار و 500 متر مربع را جهت احداث مدرسه به اداره آموزش و پرورش جهرم واگذار کردند.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده این مرحوم همچنین هزینه ساخت یک مدرسه را نیز تقبل کرده اند، خاطرنشان کرد: با یاری خداوند متعال ساخت و احداث این مدرسه نیز پس از انجام امورات اداری آغاز می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با قدردانی از همت خانواده مرحوم مصلی نژاد در راستای تامین زمین و ساخت مدرسه، تصریح کرد: این کار خیر، باقیات و صالحاتی است که آثار آن برای همیشه ماندگار باقی می ماند.

 

نیکفر در پایان با اشاره به اینکه روند مدرسه سازی در شهرستان جهرم همچنان تداوم دارد، خاطرنشان کرد:  در سال تحصیلی پیش رو نیز تعدادی از مدارس خیر ساز تجهیز و آماده بهره بردای می شوند.

کد خبر 959669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha