بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از سه حوزه قضایی شرق استان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی طی سال جدید و به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان از سه حوزه ‌قضایی شرق استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی صالحی » در جریان بازدید از حوزه‌های قضایی بشاگرد، جاسک و سیریک، از تمام بخش‌های دادگستری این شهرستان ها بازرسی شد.

 

وی همچنین پس از بررسی وضعیت هر یک از شعب، به منظور ارتقای سطح کیفی عملکرد و رفاه حال مراجعین، دستورات و توصیه های لازم را ارائه نمود.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با برخی از مراجعین این حوزه های قضایی دیدار و گفتگو نمود و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

 

گفتنی است، در جریان این بازدید‌ها از تعدادی از قضات و کارکنان این حوزه‌های قضایی که در رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته اند توسط رییس کل دادگستری هرمزگان تقدیر شد.

 

همچنین بازدید از پروژه های عمرانی دستگاه قضایی در شرق هرمزگان بخش دیگری از این برنامه بازدید را به خود اختصاص می داد که در این راستا رییس کل دادگستری استان و هیأت همراه از دو ساختمان در دست احداث دادگستری شهرستان های جاسک و بشاگرد بازدید کردند.

 

 

 

 

کد خبر 959682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha